Za obiskovalce na Electronici 2024

Rezervirajte svoj čas zdaj!

Potrebno je le nekaj klikov, da si rezervirate svoje mesto in dobite vozovnico

Hall C5 Booth 220

Vnaprejšnja registracija

Za obiskovalce na Electronici 2024
Vsi se prijavite! Hvala, ker ste se dogovorili!
Ko bomo preverili vašo rezervacijo, vam bomo poslali vstopnice po e -pošti.
Domov > Novice > Začela se je visokozmogljiva bitka za baterijo 4680, LG pa novi energetski načrti za začetek množične proizvodnje decembra
RFQs/naročilo (0)
Slovenija
Slovenija

Začela se je visokozmogljiva bitka za baterijo 4680, LG pa novi energetski načrti za začetek množične proizvodnje decembra


Baterijska podjetja CATL, Samsung, SK in Panasonic ter proizvajalec električnih vozil Tesla, vse tekmujejo za obsežno proizvodnjo, ki vodi na trg.Zaradi stagnirajoče prodaje električnih vozil ali stalnega pomanjkanja električnih vozil proizvajalci baterij vse pogosteje usmerijo pozornost na cilindrične baterije naslednje generacije z velikostjo 4680.

Po mnenju analitikov in industrijskih notranjih oseb je tako imenovana 4680 baterija s premerom 46 milimetrov in dolžino 80 milimetrov menjalnik iger v industriji baterij.

V primerjavi s tradicionalnim modelom 2170 se bo gostota energije 4680 baterije povečala za 5 -krat, izhodna moč pa se bo povečala za 6 -krat, vozni razpon električnih vozil pa se bo povečal za vsaj 20%.

Čeprav so mehke pakete in prizmatične baterije najpogostejše vrste baterij za številne proizvajalce električnih vozil, glede na prednosti 4680 valjaste baterije, nekateri proizvajalci avtomobilov, vključno z BMW, General Motors in Stellantis, postopoma sprejemajo 4680 cilindrične baterije.


Razlika med 2170 baterijo in novejšo 4680 baterijo

Obstaja pa tudi nekaj izzivov.Največji izziv je lahko tehnološki izziv obsežne proizvodnje.Skoraj vsi glavni proizvajalci baterij, vključno z južnokorejskimi velikani LG New Energy, SK On in Samsung SDI, si prizadevajo za množične proizvodnje baterij, vendar nobeno podjetje ni trdilo, da to še ni doseglo.

LG New Energy načrtuje za začetek množične proizvodnje od decembra

Po Kitajskem CATL in BYD-ju, uradniku iz LG New Energy, tretje največjega svetovnega baterijskega podjetja, je dejal: "Če množična proizvodnja postane resničnost, bo to spremenilo pravila igre. Akumulator 4680 je orožje, ki lahko spremeni trg.dinamika

V začetku letošnjega leta je izvršni direktor LG New Energy Kim Dong Myung sporočil, da podjetje načrtuje množično proizvodnjo večjih cilindričnih baterij za Teslo že avgusta.

Voditelji podjetja so zdaj navedli, da pričakujejo, da bodo od decembra začeli množično proizvodnjo 4680 baterij, kar je štiri mesece pozneje, kot je bilo prvotno načrtovano.Če bo uspešen, bo LG New Energy postala prvo svetovno podjetje, ki bo to storilo.

LG New Energy je navedla, da bo Tesla in drugim strankam zagotovila nove baterije.Ta zadeva je zelo pomembna, saj se po poročilih Tesla močno trudi, da bi razvil 4680 baterij za svoja električna vozila, vendar ima tehnične težave, vključno z nizko proizvodnjo izdelkov.

Super enocelična baterija

V primerjavi z obstoječimi tradicionalnimi baterijami ima 4680 baterija večjo učinkovitost, večjo varnost in nižje stroške, zato jo običajno imenujejo supercelična baterija.

Teža 4680 baterije je le 70% do 80% podobnih mehkih pakiranja ali prizmatičnih baterij, hkrati pa ohranja enako gostoto energije, kar pomeni daljši obseg vožnje.

Ne potrebuje ločenega modula, kar omogoča enostavnejši sistem za upravljanje baterije (BMS) in zato varnejše.

Vendar pa industrijski notranji pravijo, da je proizvodnja valjastih baterij, ki vsebujejo ključne komponente, kot so katode, anode, elektroliti in ločevalci, izziv.Analitiki pravijo, da lahko za v celoti komercializacijo 4680 baterij traja vsaj 10 let.

Intenzivna konkurenca

Zaradi razdalje baterij v trdnem stanju se proizvajalci baterij tekmujejo za razvoj 4680 baterij.

Samsung SDI načrtuje množično proizvodnjo 4680 baterij od prihodnjega leta, eno leto prej kot prvotni načrt leta 2026.

Samsung SDI trenutno proizvaja 2170 in 1865 cilindričnih baterij za pametne telefone in druge majhne elektronske naprave.

SK ON je hčerinska družba SK Innovation, največje energetsko podjetje v Južni Koreji, ki deluje delovno skupino, ki jo vodi neposredno izvršni direktor, da razvije svojo baterijo 4680.

Panasonic Holdings Corp. je že pred tem izjavil, da bo letos začel proizvodnjo 4680 baterij, zdaj pa je podjetje postavilo 2025 kot ciljno leto za obsežno proizvodnjo.

Uradniki v industriji so navedli, da Kitajska CATL, znana po nizkocenovnih LPF (litijevih železnih fosfatnih) baterijah, razvija tudi baterijo 4680.Vendar lahko zaradi tehnoloških izzivov razvoj nove baterije podjetje traja dlje kot njegovi konkurenti.

Industrijski notranjci so dejali: "Če bodo južnokorejske baterijske družbe prevzele vodstvo pri razvoju nove generacije baterij, bodo imele veliko prednost pri privabljanju velikega števila BMW, Mercedes Benz in drugih avtomobilov, ki uporabljajo prizmatične baterije, proizvedene na Kitajskem

Izberi jezik

Kliknite prostor za izhod