Nova sila domačega avtomobila "Weixiaoli" aktivno razvija samorazviti inteligentni vozni čips.Pred kratkim so poročali, da je bil Niov samorazvit inteligentni gonilni čip "Shenji NX9031" posnet in notranji ljudje so razkrili, da se "trenutno preizkuša."Po načrtu bo Shenji 9031 prvič nameščen na vodilni limudan Nio v prvem četrtletju 2025.
Poleg tega je Baidujeva "Apollo Go" pred kratkim vžgala noro z avtomobilom na spletnih straneh brez voznikov, za njo pa naj bi se izdelal čip AI Chip Kunlun, ki ga je izdelala najnaprednejša livarna namesto Samsung.
Industrijski notranji ljudje so razkrili, da proizvodnja pametnih vožnih čipov vključuje več ključnih stopenj, kot so oblikovanje čipov, fizična zasnova plasti, priprava proizvodnje, izdelava čipov, testiranje in potrjevanje.Po izdelavi čipa se mora opraviti tudi testiranje in preverjanje, kar je velika delovna obremenitev.Zato se bo poleg ekipe same avtomobilske tovarne zanašala tudi na sodelovanje livarn ASIC in rezin.
Kot primer je bil v tem primeru Teslin čip FSD, prvi sklop čipov je bil končan konec leta 2017, vendar je bil šele marca 2019, ko je bil začel namestiti, med katerim je bil podvržen več sprememb in testov.Poleg tega pred kratkim Baidu's Apollo GO uporablja drugo generacijo Kunlun jedro samorazvitega AI čipa, ki je bil prav tako preverjen in spremenjen že vrsto let.
Prvi dve generaciji čipov Kunlun sta bili zgrajeni s pomočjo Samsung Wafer Foundry, izdelane pri 14 oziroma 7 nm;Vendar je pravni zastopnik razkril, da bo naslednja generacija 5-nanometrskih čipov izdelana s pomočjo najbolj tehnološko naprednih proizvajalcev rezin.Čip ADAS Ideal Automobile upravlja Shixin KY in izdelan s pomočjo naprednega postopka N5A.
Poročilo navaja, da so povprečni razvojni stroški samorazvitih inteligentnih vožnih čipov izjemno visoki.Kot primer je bil 7nm Kunlun čip, razvojni stroški so dosegli 297 milijonov ameriških dolarjev (2,16 milijarde juanov).Razvojni stroški 5nm idealnih ADAS, General Cruise in Nio Shenji NX9031 so dosegli 540 milijonov ameriških dolarjev (3,928 milijarde juanov).
Po prejšnjih poročilih Xiaopeng poleg NIO pospešuje tudi razvoj lastnih inteligentnih voženj.Po poročilih je bil za proizvodnjo čipov poslan Xiaopeng Motors, ki je bil samorazvit inteligentni vozni čip in naj bi se vrnil avgusta.Xiaopeng že od leta 2020 gradi ekipo CHIP, nekateri notranji notranji ljudje pa pravijo, da je hitrost proizvodnje čipov inteligentnega vožnje Xiaopeng podobna kot pri NIO.
Glede na samorazvite čipe je idealen čas postavitve razmeroma pozen, hkrati pa se tudi naložbe povečujejo, z imenom projekta Chip projekta "Schumacher".Po informiranih virih bo "Schumacher" v letu zaključil tudi proizvodnjo, da bi dosegel več prebojev na področju inteligentne vožnje.